14 Kasım 2018 Çarşamba

Döviz Alım Satım Nasıl Yapılır?

Döviz Alım Satım Nasıl Yapılır?

Piyasa avantajlarından dolayı, döviz alım satım nasıl yapılır ve borsası denilince akla ilk gelen artık Forex olmaktadır. İşlem hacmi ve çeşitliliği, ayrıca güvenilir forex firmalarının sağladığı kaldıraç sistemi gibi özelliklerinden dolayı tercih edilmektedir. Döviz alım satım nasıl yapılır diyorsanız, ilk etapta Forex hesabınıza sahip olmanız gerekiyor. Bunun için aracı kurumların demo hesaplarını kullanabilir, böylece piyasayı az çok tanıma fırsatı bulabilirsiniz. LimitFX firması ile hem Forex piyasasını yakından tanıyabilir; hem de yatırım araçlarına nasıl ve ne şekilde yatırım yapacağınızı öğrenebilirsiniz. LimitFX aracılığıyla hesabınıza para yatırabilirsiniz. Forex’te dünya çapında geniş bir döviz portföyü bulunmakta. Majör, minör gibi nice işlem türü üzerinden döviz yatırımlarınızı gerçekleştirebilirsiniz. Çift yönlü, kaldıraç sistemi gibi özellikleri kullanarak yatırım işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.
Döviz Alım Satım Nasıl Yapılır?

Forex’te Çift Yönlü Alım- Satım Nasıl Yapılır?

Alım- satım işlemleriniz için farklı yatırım seçeneklerinin olduğunu belirtmiştik. Bunlardan biri de çift yönlü yatırım işlemidir. Çift yönlü alım- satım işleminin en büyük avantajı ise, yatırımlarınız değer kaybetse dahi kar edebilme imkanınızın olmasıdır. Bu opsiyon sayesinde yatırımlarınızı değer kaybetme durumuna göre satabilir ya da açığa satış yapabilirsiniz. Örnek vermek gerekirse, USD üzerinden işlem gören altın için yatırımınız bulunuyorsa, altının değer kaybetmesi durumunda, çift yönlü alım- satım imkanınızı kullanarak, altını satış, USD’yi satın alma yönünde kullanabilirsiniz. Çift yönlü alım- satım işlemini daha tecrübeli ve yakından tanıdığınız bir yatırım aracı üzerinde kullanmanız, daha fazla kar etmenizi sağlayacaktır. LimitFX firması da, sizlere bu yatırım araçlarını daha yakından tanıma ve parametrelerin yönüne göre tam zamanında yatırım yapma olanağı sunmaktadır.

Kaldıraçlı Alım- Satım Sistemi Nedir?

Bilindiği üzere, sistemin en avantajlı özelliği olarak kaldıracı gösterebiliriz. Her ülkede farklı olsa da, ülkemiz kapsamında SPK tarafından 1/ 100 şeklinde bir kaldıraç oranı belirlenmiştir. Farklı ülkelerde bu oran 1/400, 1/ 600 gibi değişebiliyor. Kaldıraç sistemi, ufak meblağlardaki yatırımların dahi iyi bir kar elde etmesine olanak tanımaktadır. Tabii bu da risk oranını artırmaktadır. Bu nedenle LimitFX gibi güvenilir forex firmaları arasında olan alanında uzman kurumlardan destek alınarak kaldıraç sistemli yatırımlara dahil olunmalı. Aksi durumda, büyük oynayıp kazancınızın da aynı oranda büyük olmasını beklerken olumsuz durumlarla karşılaşabilirsiniz. Kaldıraçlı sistemde, döviz alım satım nasıl yapılır ya da ne kadar kazanılır diyorsanız, size basit bir örnek sunabiliriz. Buna göre; Euro- Amerikan Doları parametresinin 1,5 olduğunu düşünürsek ve sizin de 150 dolar bir yatırım bütçeniz olduğunu varsayarsak, 100 dolar değerinde bir Euro- dolar parametresine sahip olacaksınız. Parametre 2 dolara artığında ise, 100 dolar kar etmiş oluyorsunuz. Kaldıraçlı sistem ise, bunu 1/ 100 oranı üzerinden hesaplayıp daha yüksek bir kar payı elde edebiliyorsunuz.

Forex Alım- Satım İşlemlerinde Dikkat Edilmesi Gerekenler

Alım- satım işlemlerinizi gerçekleştirmeden önce, en önemli konu piyasayı ve yatırım araçlarınızı tanımaktır. Kullandığınız aracı firmanın da iyi ve güvenilir bir sisteme sahip olması gerekiyor. Bunun için LimitFX firması ideal bir seçenektir. Döviz alım satım nasıl yapılır, yatırım araçları nelerdir, piyasanın trend yönü ne göstermektedir gibi birçok sorunuza da burada yanıt bulabilirsiniz. Yatırım/ alım- satım işlemlerinizi yapmak için ilk etapta demo hesaplar kullanabilirsiniz. Çok bilgili olduğunuzu düşünmüyor ve kendinizi Forex alanında geliştirmek istiyorsanız LimitFX’in ücretsiz eğitimlerinden de online olarak yararlanabilirsiniz. Belirtmiş olduğumuz alım- satım sistemleri arasında hangisi sizin için ve yatırımınız için uygun buna karar vererek de yatırımlarınızın durumunu belirleyebilirsiniz.  Bir stratejinizin olması ve buna göre denemeler yaparak ilerlemeniz daha başarılı sonuçlar elde etmenizi sağlar.
Bu yazımız gibi güvenilir forex firmaları, forex sektörü ve para piyasaları ile ilgili diğer yazılarımızı okumak için aşağıdaki bağlantı adreslerini kullanabilirsiniz. Yazılarımız hakkındaki görüş ve önerilerinizi bizlerle dilediğiniz zaman paylaşabilirsiniz. Sosyal medya hesaplarımızdan, sitelerimizden tüm yorumlarınızı ve değerlendirmelerinizi paylaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Borsa Fiyatları

Borsa Fiyatları Borsa fiyatları borsada belirli kurallar doğrultusunda işlem gören menkul kıymetlerin, borsadaki arz ve talep ilişkisine g...